Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 147 1.6 Twin Spark турбиниране.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за 147 1.6 Twin Spark турбиниране.

    Здравейте, въпроса ми е следния. Интересувам се къде да карам колата да я турбинират, какви пари ще ми струва и прочие? Искам да уточня, че не съм навътре с нещата и нямам намерение да се занимавам лично, решил съм да си бръкна в джоба и да я закарам при специалисти, а те да решат кое, как, къде и колко.
    Ако на някой му се занимава и да ме светне малко в тази сфера с нещата, ще съм му благодарен.
    Last edited by naglia; d.m.y г., 12:54.

  • #2
    Това ще бъде скъпа инвестиция,по скъпа от самата кола дори в пъти по скъпа.Като изпълнение ще е сложно и то доста.Повечето колеги ще ти кажат,че няма смисъл да набиваш пари в този асматик.Моето мнение е,че ако нямаш 4 5 бона да започнеш не се занимавай.Алтернативен вариянт ти е 147 дизел и там нещата са в пъти по лесни и евтини.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
      Това ще бъде скъпа инвестиция,по скъпа от самата кола дори в пъти по скъпа.Като изпълнение ще е сложно и то доста.Повечето колеги ще ти кажат,че няма смисъл да набиваш пари в този асматик.Моето мнение е,че ако нямаш 4 5 бона да започнеш не се занимавай.Алтернативен вариянт ти е 147 дизел и там нещата са в пъти по лесни и евтини.
      Аз дизелови боклуци с извинение не желая да карам..

      Comment


      • #4
        Ауууу , преди няколко дни писаха , че петтака е изгъзица, сега пък щом е дизел е и боклук.Вече съм боклукчия с изгъзица, Хахахаха.Сложи и две турбини и ще стане битурбо, като някое Ферари?!
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Всеки си има предпочитания каква кола да кара.
          По темата, по-добре се ориентирай към кола с 2.0 или направо мисли за смяна на двигателя с по-голям + турбо.
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #6
            Аз бензинови боклуци не желая да карам!
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

            Comment


            • #7
              Бе дайте ги тез коли насам, аз съм голям боклукчия не отбирам...

              Аз не отбирам и от турбиниране, ама от познати знам, че влезеш ли във филма няма мърдане. Лично за мен по-добрият вариант е едно арезе...
              Sent from my XT1032 using Tapatalk
              Sport Wagon 2.0TS|LPG

              Comment


              • #8
                по-безсмислена тема имало ли е в тоя форум?
                Alfa 147 Selespeed---> красавица

                Comment


                • #9
                  Имало е много по безмислени.Тази е направо на академично ниво.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #10
                    Не се занимавай с глупости , вземи си кола с по голям мотор и карай. 1.6 от каф зор да му слагаш турбина ?
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от naglia Покажи съобщение
                      Здравейте, въпроса ми е следния. Интересувам се къде да карам колата да я турбинират, какви пари ще ми струва и прочие? Искам да уточня, че не съм навътре с нещата и нямам намерение да се занимавам лично, решил съм да си бръкна в джоба и да я закарам при специалисти, а те да решат кое, как, къде и колко.
                      Ако на някой му се занимава и да ме светне малко в тази сфера с нещата, ще съм му благодарен.
                      Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай!
                      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 20:42.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай!
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай!
                          Направо две да бодне за повече поуер !
                          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                          Comment


                          • #14
                            Да бодне колегата, некой v12 енцоо слага 2 турбини ие в джазаа.Както е 660 коня с туин турбо става около 1001 коня и от 0-100км/ч ще ги прави за секунда и половина.хахахахаха
                            Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                            New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                            Comment


                            • #15
                              общо взето грешната кола е взел за да иска много коне
                              Alfa 147 Selespeed---> красавица

                              Comment

                              Working...
                              X